fredag 15 mars 2013

Color Club - Angel Kiss

HoloFredagen är här igen!
Den firas hos Skimmerskuggan precis som vanligt.

Jag tänker visa er ännu ett av Color Club Halo Hues lack från 2012 - Angel Kiss.
När jag tittar på flaskan så ser det inte så väldigt färgstarkt ut men oooh va fina mina naglar är nu!

I vanligt dagsljus njuter jag av ett havsgrön/turkost lack som är snyggt precis som det är, tycker de av Halo Hues jag testat innan varit lite bleka.
I lampljus mmmmm tjusiga regnbågar.
I SOL oh my ;)

Nu kikar vi på bilderna då:

Först dagsljus, milda fina regnbågar


Lampljus:


Solljus:






Sista bilden är tagen med mobilkameran och ligger på Instagram  följ mig gärna om Du vill.

11 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! Halo Hues-lacken är ju bara så underbara. Men jag är verkligen glad att de hottade upp färgskalan lite i årets kollektion. Men även Angel Kiss är ju galet fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ju hela halo hues 2013 kvar att testa och ser fram emot lite färgstarkare!
      Just nu är Angel Kiss favvo av CC

      Radera
  2. Svar
    1. Tack :) ja detta CC står högt just nu!

      Radera
  3. Åhh jag har ju missat att följa dig på Bloglovin' och missat dina blogginlägg här! Förlåt!! Men nu så följer jag dig på Bloglovin', tycker det är såååå smidigt att läsa alla bloggar man följer där.
    Vilka underbara regnbågar på lacket!

    SvaraRadera
  4. Hihi ingen fara ;)
    Välkommen!!
    Ska se till att uppdatera min Bloglovin´lista jag oxå.
    Ja dessa regnbågar ;)

    SvaraRadera
  5. Det ser jättevackert ut på dina bilder! Det är väl ganska typiskt för den här typen av lack, basfärgerna är inte så upphetsande men när regngågarna syns blir man mållös:)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.