torsdag 18 juli 2013

China Glaze - Purple Panic

Jaha...vad hände eg? Trodde jag postade detta inlägg igår liksom!!
Men tydligen inte men tänk va bra för då kan jag vara med på Emma´s PinkThursday!!

Purple Panic får jag inte panik av, jag bara njuter!
Upptäckte när jag lackade att detta tydligen är ett neonlack lr åtminstone med neonpigment för det torkar matt och väldigt kalkigt.
Möjligtvis kommer paniken in här då för den finishen gillar jag inge vidare, men ett lager Seche Vite fixar glansen :)

2 rosa/lila hyfsat lättlackade lager, det ville inte riktigt bli jämt men som sagt topplacket fixar till det mesta.

Ett riktigt sommarlack som jag säkert kommer bära fler gånger, snyggt till solbrända händer!

De 2 första bilderna i härlig sol, sen får ni en i skugga också :)






På solbilderna kan man nästan fortfarande se lite av kalkigheten i lacket, men inget jag stör mig på eg ;)

14 kommentarer:

  1. Jag gillar! Snyggt :)

    Kjaaaaam C <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte svårt alls att gilla!!
      Kjaaaam ♡♡♡

      Radera
  2. Så snygg färg, gillar skarpt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick fina kommentarer när jag bar det så det åker nog på snart igen :)

      Radera
  3. Åhhh galet snyggt och du har tagit snygga bilder på det. Jag är så glad att jag också har detta. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick upp ditt inlägg när jag googlade swatch :)
      Fint värre!!

      Radera
  4. Å detta var ett härligt sommarlack!
    Kul att du var med igår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skriker lite sommar ;)
      Kul att få vara med!

      Radera
  5. Väldans fint. Somrigt till tusen :)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.