måndag 17 februari 2014

Blå Måndag Med Favorit I Repris!

Blå Måndag hos Tove och jag har slut på blå otestade!!
Men inte gör det något att jag visar redan visade lack igen!?

Idag får en favorit jag kan tänka mig att bära VARJE måndag visas :)
Pahlish Ace of Fours visade jag här för nästan exakt 1 år sedan LÄNK <-
Alla beskrivning av lacket får ni läsa där ;)

Precis som sist så är detta 3 lager + Seche Vite.
Även om jag skulle vilja bära detta i flera dagar så måste jag bara testa IsaDoras Peel Off igen, sist lossnade lacket efter 8-9 timmar......
Så idag testar jag med 2 tunna lager Peel Off som verkligen fick torka länge mellan lagren, kollade lördagens mello så jag hade tid ;)

Nog snack här kommer bilderna med lite för torra nagelband......










21 kommentarer:

  1. Underbart lack! Måste skaffa fler Pahlish! Och visst kan man visa redan visade lack igen! Återanvändning gillar vi ;)

    SvaraRadera
  2. Det är ju bara såååå fint detta. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa visst är det!! skulle verkligen lätt bära detta varje vecka :)

      Radera
  3. Superfint lack! Testa med att använda vanligt överlack istället för snabbtorkande, jag läste det på en blogg (kan för mitt liv inte minnas vilken =( ) och det funkade bättre med hållbarheten på Peel Off då tyckte jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaah jo men det har jag oxå läst någonstans!! Attans att jag inte har ngt vanligt överlack ;)

      Radera
  4. Fint lack och kul med repriser tycker jag. Det känns bra med gamla godingar och jag gillar när jag ser att de lack som kallas favoriter också är det i praktiken, i den mån man hinner återvända till dem. Mer tid och fler händer är något man ständigt behöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inser att mitt köpstopp faktiskt har sina fördelar för jag plockar fram mina "gamlingar"

      Radera
  5. Vilket sött lack! Att visa gamla lack är bara roligt tycker jag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det fint :) gillar dessa lack med lite äggskalskänsla!

      Radera
  6. Riktigt snyggt! Klart att du ska återanvända, det är alltid bra att påminnas om fina lack:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns bra att använda igen, är ju en del i flaskan ;)

      Radera
  7. Det är verkligen helt underbart! Jag ska också snart börja köra lite repriser tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta kommer jag inte ställa ner i helmern igen! Ska användas!!

      Radera
  8. Pahlish Ace of Fours ä verkligen vacker - spännande med dit peel of test...

    SvaraRadera
  9. Har denna och tycker mycket om den. Pahlish gör nästan alltid fina lack och har så bra formula tycker jag. Skulle så gärna äga fler :D

    SvaraRadera
  10. Det är ju ett snyggt lack, så jag förstår att du gärna visar oss det igen!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.