fredag 4 april 2014

Sally Hansen + Literary Lacquers = HoloFredag

Plockade på mig ett Sally Hansen när Rusta öppnade sin nybyggda butik i Gislaved förra veckan, Fired Up, ett orange skirt lack med lite dragning åt korall....
3 lager och tydlig VNL gjorde mig besviken, så tankarna om vad jag skulle piffa det med började snurra.
Det slutade med att Greatest Treasures från Literary Laqcuers fick komma ur hololådan i Helmern.
1 lager av Greatest Treasures ovanpå Fired Up är resultatet som ni ser nedan!
Inte illa alls ;)

Och med detta sagt hänger jag på ännu en vecka i Skimmerskuggans HoloFredag!






12 kommentarer:

  1. Shit vilken snygg kombination! Är extremt förtjust i korallorange holo...

    SvaraRadera
  2. Så somrigt och fint det blev! Riktigt snyggt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja sommar är verkligen känslan :)

      Radera
  3. Svar
    1. Tack :D
      Är lika nöjd idag även om det är en anings slitet i tipparna....

      Radera
  4. Svar
    1. Jag är ff nöjd så ja. det är lyckat!!

      Radera
  5. Åh, så fint! :D

    SvaraRadera
  6. Oerhört fint! Jag älskar Literary Lacquers hololack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är ju faktiskt tack vare dina fina inlägg om LL som gör att jag har dessa :)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.