onsdag 24 september 2014

China Glaze - Choo Choo Choose You

Gah, mitt sug på att blogga är inte mycket att skryta med men just detta lack får jag väl visa ändå!!
Choo Choo Choose You från China Glaze´s All Aboard kollektion är för fint för att inte visa ;)
Med sina fina skiftningar som tom med min mobilkamera faktiskt fångade hyfsat så är detta en klart favorit i höst.
Lila, grå, koppar, grönt, guld är färgerna som visar sig lite beroende på vilket ljus jag befinner mig i, nästan alla finns på bilden där jag bär 2 lager + Seche Vite.
Att lacket sen har ett härligt skimmer i sig gör det ännu trevligare.


14 kommentarer:

  1. Det här är jag sugen på att skaffa! Och är man inte sugen på att blogga så pausar man till sugen kommer tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, bloggandet ska vara kul ju :)

      Radera
  2. Det ser helt underbart ut! Såå sugen på att beställa men försöker ha lite köpstopp... kanske får göra ett undantag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. köpstopp är jobbiga då det alltid kommer ngt nytt snyggt!!

      Radera
  3. Jag är sugen på denna kollektion måste jag erkänna :)
    Jag säger som kloka Helena, finns inte suget så ska en inte tvinga fram det heller. Det kommer säkert tillbaka sen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen en hel del snyggt i denna kollektion, har 2 till otestade.....

      Radera
  4. I'm so going to get this one - it's amazing!!!

    SvaraRadera
  5. Oh, vilket skimmer! Ett underbart lack! Måste nog skaffa detta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta gav mig mer än jag trodde när jag såg det i flaskan :)

      Radera
  6. Men så snyggt och annorlunda lack. Det gillar jag. :-)

    SvaraRadera
  7. Åh vad snyggt, nu blev jag sugen!

    SvaraRadera
  8. Wow, så vackert och skiftningarna är ju otroliga

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.