onsdag 3 juli 2013

Depend - Rough Sparkle Poppy nr 2061

Ok, nu är det min tur att hänga på trenden med sandfinish.....sent kan man tycka och det är väl sant, har kommit ganska många lack med denna finish liksom.
Vet inte riktigt än vad jag tycker om att ha sandpapper på naglarna, men jag ger det en chans ;)

Dagens lack kommer från Depend, kändes ok att köpa deras version i dessa minflaskor, känns mindre obra om jag inte gillar.

Jag valde det röda med guldglitter i som mitt premiärlack och jag måste säga att det är hur enkelt som helst att lacka!
Torkar fort gör det också!
Finns en hint av rosa glitter i lacket och guld då, tyvärr mest guld i flaskan....

Dagens bilder blir i mulet dagsljus för jag hann inte lacka förens solen gömt sig bakom molnen...








Som ni ser ganska mycket guldglitter i flaskan.....


Kom på när jag va mitt i lackandet att jajust det jag jobbar imorgon kväll......hm antingen lackar jag om imorgon lr så drar jag på tillräckligt med Seche Vite för att få det slätt, känns en aning ohygieniskt med detta och våra fina handskar klarar säkert inte detta heller....

Vad tycker Ni om sandfinishen?? Favvomärke??

9 kommentarer:

  1. Åhhh så snyggt! Kan man kalla det hallon?
    Har lagt till dig på min blogglista och följer dig via bloglovin :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallon stämmer bra :)
      Åh va kul, Välkommen! Jag följer dej oxå ;)

      Radera
  2. Jättesnyggt! Jag köpte några från Depend, men har inte kommit mig för att prova dem en. Den röda var med där. Jag gillar ju IsaDoras SugarCrush, ska bli kul att jämföra. Måste ha semester snart ... :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Semester ska bli skönt!
      Då kan jag lacka vad jag vill :)

      Radera
  3. Jag gillar, ska bli kul att prova mina! Jag tror inte sandlack är något för mig....men jag MÅSTE ju bara prova ;)

    Kjaaaaaaaaaaaaaaaaam C <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska prova ;)
      Vilka har du?
      Kjaaaam ♡♡♡♡

      Radera
    2. Nr 2064 Bluebell och nr 2062 Primrose! Har just nu Isadoras "Jaded" på naglarna! Precis som du ville ;)

      Kjaaaam fin du <3<3<3
      C

      Radera
    3. Jag har tydligen lite demens light ;) Glömde: Mina sandlack är Depend, fast det kanske du fattade ;)
      Är det svårt att ta bort sandlacken? eller är de inte värre än glitterlacken?

      kjaaaam <3

      Radera
    4. Nice! De va inte jättesvårt att ta bort....lite mer gnuggade men ok ;)
      Kjaaaam ♡♡♡♡

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.