fredag 8 februari 2013

Color Club - Harp On It

Idag är det fredag!!
Holofredag i många nagelbloggar.
Helt underbart att läsa bloggar en fredag då hela flödet av bloggar jag följer visar massa skönheter.
Holofredag är skapat av Skimmerskuggan och idag är det första gången som min nyfödda lilla blogg tänker delta. (va med förra veckan men då i min andra blogg, Fröken Nilssons Kök)

Så då till ett vackert hololack!
Color Club Harp On It!


Jag tycker det är oerhört svårt att fånga holo med kameran men detta blev ganska bra!
Regnbågarna syns ju ;)
Längtar tills solen visar sig lite mer för oh my va vackert detta är i solsken.

Harp On It är ett silvrigt holo med lite blå toner (tycker jag) och utan lampa/sol på sig helt silvrigt.

Just nu testar jag depends GelLack som förstärkning och har även gjort ett experiment med att lacka med vanligt lack mellan bas och topp, lacket jag använde är just Harp On It!
Tänk att kunna ha samma underbara hololack i minst 1 vecka.
Jag har bara testat på tummarna och första blev inte perfekt, va lite för snabb med topplacket så färgen krusade sig lite mitt på nageln.


Den andra tummen som jag visst inte fotat blev däremot bra.
Fick inte till färgen när jag fotade tummen så lacket ser mycket blåare ut än vad det är.

Så där första holofredagsinlägget klart!


5 kommentarer:

  1. Jag älskar att hitta nya bloggar och undrar om du vill göra ett länkbyte med mig ^^,

    SvaraRadera
  2. Jättetjusigt :) Jag har funderat på att köpa detta men är inte säker på att det skiljer sig nog från Gosh Holographic..

    SvaraRadera
  3. Kanonfint! Och spännande att höra om depend-experimentet :)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.