torsdag 28 februari 2013

Essie - Spash of Grenadine

Visste ni att Lindex har börjat sälja Essie??
Inte så billigt kanske men alla vill ju inte köpa över nätet.
Pris 130 SEK men just nu 99 SEK (tror jag det va)
Mitt lack blev ännu billigare för jag hade en Wrap på 50 riksdaler så 49 SEK blev priset och det är väl inte mycket att klaga på ;)

Splash of Grenadine blev jag sugen på när jag kikade på deras utbud som inte va jättestort tyvärr.
Ett lite mörkare rosa krämlack med ett stänk av lila? som är fantastiskt att lacka med!
2 lager och jag är nöjd, inget topplack än funderar på att toppa med ett holo tills imorgon.

Bilder tagna i lampljus:


Försök att undvika att titta på långfingret är ni snälla, här är det redigerat lite men fuý vilka självsprickor jag får vi översta leden :( jag smörjer och smörjer och smörjer.......




Förresten nu har jag förhoppningsvis kvalat in till PinkThursday hos Princessemma.
Kika in där om du vill se mer rosa lr om du har Instgram sök på taggen #pinkthursdaynails

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Detta känns väldigt vårligt och fint. Ja, Essie har börjat ploppa upp överallt, för något år sedan såg man dem knappt någonstans.

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.