onsdag 15 maj 2013

Claudia - Turn Neon Green

Sist jag va på Gekå´s fick detta lack från Claudia följa med hem.
Har ju ganska nära till detta varuhus, ca 14 km fån jobbet ( hemifrån 36 km) så det blir en runda då och då.....

Turn Neon Green är lättlackat och torkar ganska fort men neon....nja inte så mycket va?
Har fått för mig att riktiga neoner torkar matt också (har jag fel/rätt?) men detta va ff glansigt så jag toppade med ett lager China Glaze Matte Magic.

Lyckades skrynkla tummen rejält efter att jag fotat så det åker nog av om en stund.....

Bilderna fick bli inne för solen har inte vågat sig fram här än.



Gillar den gröna nyansen men åååh vad jag vill ha ett riktigt neongrönt lack!!
Ser att bilderna visar ett skimmer i lacket men jag ser inget IRL, kanske lite i flaskan....

Vill du ser mera grönt så är det Din lyckodag, för idag är det GrönOnsdag hos Karin med bloggen Vacker & Underbar, klicka dej vidare dit och njut :)

3 kommentarer:

  1. Snygg grön, men som sagt neon är väl att ta i. Jag skulle rekommendera China Glaze I'm With The Lifeguard. Galet snyggt grönt neon.

    Och förresten är jag lite smått avundsjuk på dig. 36 km till Gekås. Själv har jag snarare 20 mil. Men det hindrar inte mig från att åka dit då och då :)

    SvaraRadera
  2. Nja så mycket neon var det inte, men det var läckert och coolt med matt finish. :-)
    Önskar också att jag hade nära till Gekås, har varit där en gång.....:-)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.