tisdag 7 maj 2013

TurkietShoppingen

Ok, nu tänker jag bara visa upp mitt shoppande (inte några mängder) från förra veckan.
Shoppade lite nagellack i prisklassen 5-20 kr ungefär + ett något dyrare men det kommer lite längre ner vilket det va ;)

Inget av lacken har något vidare kul namn bara siffror, har googlat lite men inte sett så många swatcher av dom men jaja jag ska ju använda dom!

Flomar Crome: DC05, DC 04

Golden Rose: 53, 132, 204

Golden Rose: Matte Nr 10

 Flomar: U06
 
 
 Flomar Pretty: P12
 
 
 Cecile; 50, 14, 76, 24
 
 
 
Ok detta va lågprislacken och ett har ni redan sett i måndags Golden Rose 204.
 
Nu blev det av en händelse en hel del Turkiska Lire kvar i min plånbok som vi eg skulle shoppat för men vi shoppade mer kläder än vi tagit ut lire för så det betalades med kort.....TL är ju inte värst gångbart någon annanstans än i Turkiet (o inte tänkte jag på att jag kunde växla tillbaka till lämplig valuta när vi kom hem) så jag bestämde mig för att shoppa lite mer....på flygplatsen ;) 
 
Av en händelse så råkade ett Diorlack slinka ner i korgen...... närmare bestämt Diablotine
Har sett swatcher på detta och det ser galet läckert ut så nu är jag ägare till mitt första Dior!
 
Priset då? 19 Euro.....Dior kostar 255 kr på Kicks så ja något billigare blev det allt ;)



Väl hemma från resan väntade ännu fler lack!
Min vinst från Tasty Tips Giveaway låg fint paketerat och väntade på mig :)



Handkrämen från The Bodyshop - Almond Hand & Nail Cream älskade jag från första stund!!
Doftar ljuvligt och är en bra handkräm!
Kommer absolut shoppas hem när denna tub är slut.


Och så lacken då:
Från vänster till höger, Cirque - New York och Max Factor - Emerald
Plus en fin ring :)
Så glad för mitt pris, Tack Andrea <3
 
Nu har ni fått se alla flaskor och jag längtar efter att lacka med dom alla!

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg, en massa lackinköp, underbart. De ser superfina ut, ska bli kul att se swatches på de här lacken, märken som jag inte sett tidigare. :-)Vad häftigt att äga Diorlack, det har jag faktiskt inte, men skulle såååå gärna vela äga ett. :-)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.