torsdag 3 oktober 2013

Happy Hands - Stupid Flanders

Ok, visst är det märkligt att efter att ha tappat blogglusten helt för ett tag både här och i "mitt kök" så idag, när jag eg ska fixa med diverse packningar, DÅ trillar lusten på!!

Kan det bero på dagens lack??
Jo det är så!!

Stupid Flanders från Happy Hands är mitt första Happy Hands och även ett av lacken från min första Edgy Polish-beställning!!

Stupid Flanders är ett av lacken i Simpson-kollektionen och även om jag tycker The Simpsons är något "too much" så gillar jag verkligen detta lack.
Påminner mig lite om Rain Forest Canopy fast med andra färger i glittret.

Stupid Flanders är ett skogsgrönt jelly fyllt med lila, gult, brunt och grått glitter i olika former och storlekar.
Oerhört lättlackat, hamnar precis där jag vill så ingen städning här inte!!
3 lager ville jag ha och då är det väl ff lite VNL men inget som stör mig.
Vid fototillfället har jag 1 lager Seche Vite men kan tänkas att jag matar på lite till under dagen.

Sol fanns det tom vid fotandet.




 



Nu ska jag ta tag i packandet!
Planerar att få med mig ett gäng lack hem från resan så bubbelplast ska med!! Tur att det inte väger så mycket.....

6 kommentarer:

  1. Åhhh sååå himla läckert och snyggt. Det gillade jag. Ja du det är konstigt när blogglusten infinner sig, just nu vill jag gärna blogga istället för att plugga inför tentan....men det är ju inte så konstigt....hahaha. :-)
    Ha det nu så härligt. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det märkligt ;)
      Gillar detta så mycket att jag vill ha fler i kollektionen ju!! MEN efter denna helg har jag ju köpstopp......otur ;)

      Radera
  2. Otroligt snyggt, som vanligt!
    Ha en fin dag :)
    Kjaaaaaaam <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Taaack ♡♡♡
    Kjaam ♡♡

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt, klockren Flanders:) å nu vet jag vad jag ska packa på min nästa resa:-D

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.