fredag 16 augusti 2013

Color Club - Beyond

Yay det är fredag!! En helg med jobb framför mig ;)
Dagens lack har ni sett miljoner gånger men inte här så därför ger jag er ett inlägg med Color Club Beyond.
Detta är inte en NOTD och det ser ni tydligt då naglarna är en anings längre än nu.
Just detta holo passar inte helt optimalt på jobb så jag passar på och njuter av bilderna istället + alla andra underbara holon i läslistan då det är HoloFredag hos Kerstin idag!!

Beyond är ännu ett av Halo Hues-lacken som är galet lätta att lacka med och täcker perfekt på 2 lager!
Svart holo är bara så läckert tycker jag!!
Nu slutar jag och skriva och ger er en bildkavalkad.














Ha en fin helg alla det tänker jag ha även om det blir på jobbet :)

12 kommentarer:

  1. Att jag inte har beställt detta ännu är ett mysterium. Hur snyggt som helst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får du skärpa dej ;) shoppa shoppa!

      Radera
  2. Vääääldigt vackra regnbågar i detta. :-) Fina bilder du tagit.

    SvaraRadera
  3. Du, det där var himla läckert lack! Snyggt :)

    Hoppas du får en ok helg trots jobb...
    Kjaaaaaaaaam C <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar detta! Jodå helgen har rullat på ;)
      Kjaam ♡♡♡

      Radera
  4. Få svarta holo som är så här snygga:)

    SvaraRadera
  5. Wow vad fint! Attans att denna alltid är slut när jag försöker beställa det....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va tråkigt det är när något man vill ha är slut! Hoppas du lyckas få det snart för detta är verkligen ljuvligt!

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.