fredag 2 augusti 2013

Layla - Coffe Love

 
Idag tänker jag bjuda er på lite kaffekärlek!
Älskar kaffe, särskilt i morgonsolen :)
 
Dagens lack är från Layla, Coffe Love.
Ett brunt hololack med dragning åt det lila hållet.
Något holosjukt trots Aqua Base men ändå helt ok att lacka med, 3 lager blev det innan jag va helt nöjd.
Ett lager Seche Vite på toppen förändrar inte regnbågarna som är magiskt vackra även i svagt ljus.
 







Se nu till att surfa vidare in till Skimmerskuggan och njut av fler holoskönheter, det är nämligen HoloFredag idag ju!!

10 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Verkligen mycket holoeffekt i det där lacket, det gillas! Själv ska jag shoppa sandlack, är helt såååååååld på det ;) Köpstoppet får vänta!

    Kjaaaaam C <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får hänga på mitt köpstopp till hösten ;)
      Kjaaaaam ♡♡♡♡♡

      Radera
    2. Så vackert! Layla var mina absoluta favoriter förra sommaren men har faktiskt inte burit ett enda ett denna sommaren. Borde nog göra det...

      Radera
    3. Ja men visst borde du det ;)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.