torsdag 22 augusti 2013

OPI - My Very First Knockwurst + Cactus´ - Zirconium

I veckan lackade jag med ett av de neutrala lacken till jobb, OPI´s My Very First Knockwurst tyckte väl att det va rätt ok, men shit när jag fotade det.....min hudton blev bara helt galen i kameran så de bilderna får ni inte se Winking smiley 1

Trivdes sådär i lacket, fattade inte vad det va för sist jag bar det tyckte jag om det väldigt mycket.....kom på att då va jag nog vinterblek om händerna så kanske passar det bättre då!

En uppiffning krävdes mao så mitt Cactus´ holotopcoat fick jobba lite.
2 lager Zirconium över 2 lager MVFK och ett lager Seche Vite gav ett lite rosa/grå/lila holo.
Kanske inte det mest spännande men det passade bra till jobbet som sagt.....

Mjuka fina regnbågar att njuta av i solen!!

Kanske detta kan passa in hos Emma på PinkThursday?? Jag får väl se vad hon tycker Happy smiley 13
Svagt rosa är det väl....lr?








En skuggbild också där det ser mest grått ut....


Imorgon är det HoloFredag och vem vet vad som kommer här då......

3 kommentarer:

  1. Det är fint på dig, men tyvärr lite för dassig och grå färg för min smak. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har gärna mycket mer färg men då får jag nog skola om till ngt annat ;)

      Radera
  2. Detta lack fick absolut vara med det var ju super fint! och kul att du var med i torsdags!
    Nu finns alla andra deltagare upp på bloggen om du vill se dem :)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.