tisdag 27 augusti 2013

Essie - Full Steamahead

Idag har jag klurat lite med redigeringen av mina bilder, vitbalans och färgåtergivning....
Tycker att det blev ganska bra, lila är ju ursvårt att fota liksom.

Just lila är dagens lack från Essie, jag köpte mig ett minilackset för halva priset på Åhléns igår mao 95 kr, helt ok ibland kan jag tycka, de andra 2 är Sunday Funday & Naughty Nautical.

Full Steamahead är alltså ett pastelligt krämlack i lila/lavendel med silverskimmer i.
Lättlackat men skrynklade sig lite när det kom Seche Vite på, tror kanske att det beror på att jag satte mig i solen.....
Hoppas annars att detta ska sitta bra i någon/några dar på jobbet.
3 lager blev det förresten innan jag var nöjd.

Dagens lack på bild kommer NU:










2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja inte är det så illa inte ;) sitter bra efter en kväll på jobbet också!!

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.