fredag 30 augusti 2013

Darling Diva - T.N.T.

Jag vet att det är fredag och man "ska" lacka holo då...hihi nejdå det finns inga tvång att vara med på temadagarna som tur är!!
Klent/lurigt med sol så det får bli ett annat av de otestade lacken idag!

Dagens lack T.N.T. från Darling Diva´s Back in Black kollektion är en svart jelly med microglitter i guld och grönt.
Fattar jag inte varför jag väntat med att använda detta??!!
Hur vackert som helst när lackningen väl är klar....
Själva lackningen gillade jag sådär.
Visst hamnade lacket där jag ville, men det blev så klistrigt efter första lagret.
Fick koncentrera mig något mer än vanligt för att få det jämnt.
3 lager + Seche Vite kommer ni se på bilderna strax.

Älskar det svarta blanka med glittret!!

Som sagt inte mycket till sol idag, mest regn, så de först 2 bilderna är i mulet ljus ute.
Resten är tagna under bänkbelysningen i köket med blixt.










Visst är det läckert!!
Extra kul är det att blogga med AC/DC TNT på Spotify....

9 kommentarer:

  1. Himla snyggt! Jag måste ha det där lacket! Och jag fick inte heller till holo idag.

    SvaraRadera
  2. Oh lalala, sååå gaaalet snyggt detta är. Vill ha!! ;-)

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen snyggt. Förstår inte varför jag inte använt mitt än.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Tack, ja detta får gärna sitta på ett tag :)

      Radera
  5. Det här är så snyggt! Jättefina bilder!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.