onsdag 7 augusti 2013

Orly - Green With Envy

Onsdag, GrönOnsdag hos Karin :)

Med nynerfilade naglar pga ett missöde med potatisskalaren för någon dag sen lackade jag idag om med Orly´s Green Whit Envy.
GWE är lite jellyaktig men inte riktigt ändå.....
Väldigt blankt torkar det men behövde 3-4 lager beroende på hur noga jag lackade för att täcka bra.
Extra glans och en snabbare torktid med Seche Vite på toppen.

GWE va inte det lättaste att fota och få rätt färg på så det ser mer blått ut på bilderna än va det är.....teal är nog den färg jag skulle säga annars.....


 







Måste säga att jag faktiskt gillar looken på mina "nya" naglar som kommer passa bättre än den längden jag hade innan när det nästa vecka är dags att börja jobba.....
Ni kommer få se det "långa" snart igen för jag har några swatcher jag inte publicerat än på lager....

7 kommentarer:

  1. Läckert! Och nagellängden är jättefin, är så skönt att kapa ibland...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) känner mig väldigt nöjd med längden och formen på naglarna.

      Radera
  2. Svar
    1. Tack :) jag hoppas att sommaren inte är helt slut än!

      Radera
  3. Underbar färg! Dina naglar är alltid fina....;-)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.