söndag 18 augusti 2013

Pahlish - Beautiful Little Fool

Nu ska ni få se mitt senaste lack som funkar fint även på jobbet (hoppas jag), ingen har klagat i helgen åtminstone......

Bilderna ni får se idag är inte de bästa av lacket, då jag hade bråttom när jag lackade pga tidsbrist....helt galet vad tiden springer iväg!!
Fast det är klart helt tokiga är de inte ;)

Beautiful Little Fool är ett ljust nudelack med massa glitter och skimmer i guld, så här beskrivs lacket på Etsy:


Creamy nude base with metallic gold microflakes, small pale gold hex, and a mix of scattered silver/gold holographic hex/Squares
Solen lyste inte jättemycket när jag fotade så det holografiska såg jag inte men jag gillar ändå detta skarpt!!

2 lager som va väldigt smidiga att få på plats.
2 lager Seche Vite behövdes för att få det slätt.




Tyvärr så finns inte detta på Etsy just nu men kanske det kommer igen....håll utkik om Du är intresserad.
 

8 kommentarer:

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.